سوالات متداول فرش

پاسخ به سوالات متداول شما در رابطه با روند ثبت سفارش

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید

 

ابتدا در سایت فرشینه کاشان و در میان لیست محصولات , محصول خود را انتخاب کنید , بعد از ورود به صفحه محصول و انتخاب سایز و رنگ دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید  بعد از ورود به صفحه سبد خرید فیلدهای لازم را تکمیل کنید و دکمه ثبت نهایی سفارش را بزنید

بله این امکان وجود دارد که اگر برای کاربران مقدور نیست که سفارشات را به صورت اینترنتی ثبت کنند , به صورت تلفنی سفارش خود را نهائی کنند

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

هزینه ارسال برای تمام فرشها رایگان خواهد بود و تا نزدیکترین باربری  به شهر شما و یا نزدیکترین تیپاکس به آدرس شما ارسال خواهد شد

اکثر محصولات از طریق باربری ارسال می گردد و تا نزدیکترین باربری به شهر شما صورت می گیرد.

قالیچه های کوچک نهایتا تا 6 متر با تیپاکس ارسال می گردد که در بعضی شهرها تا درب منزل هم می اورند.

برای شهر تهران و کرج و حومه راننده شرکت در صورت امکان  تا درب منزل شما می آورد

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:
شما می ‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه ‏‌ای منتقل می‏‌ شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد . در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده ‏‌اید به info@farshinehkashan.ir ایمیل بزنید.اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید می توانید از طریق شماره موبایل و در یافت کد تایید حساب کاربری خود را باز یابی کنید

3– آیا می‌ ‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1– آیا برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

خیر،به صورت میهمان با داد مشخصات و آدرس خود می توانید سفارش خود را ثبت کنید و یا وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در سایت می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏ توانید سفارش خود را ثبت کنید.

3- آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به سایت ، 2) اطلاعات ارسال سفارش،
3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ ام، چگونه می‌ ‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

ما با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می ‏‌کنیم. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌ توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

6- آیا می‌ ‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند. در غیر اینصورت با شماره 09332641751 تماس حاصل فرمایید.

7- می‌ ‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:

تا پیش از تایید نهائی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهائی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.


8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیرم؟

پاسخ:

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

کالاهای عرضه شده در سایت


1-کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:
گاهی به دلایل مختلف ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می ‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال ما تلاش می‏‌ کنیم تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می ‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.


2- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می ‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:
کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت
سفارش‏‌ ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف ‏‌هایی بسیار ویژه‌ ‏تر نسبت به فروش ‏های ویژه عرضه می‏‌ شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می ‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.


3- آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

پاسخ:
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت ‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌ شود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می ‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت ‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌ های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس باشد، مشتریان می‌ ‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارت خوان سیار پرداخت کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.


2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان ما به مشتری اعلام خواهد شد.


4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم.


7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید کالا، که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:


– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.


– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه‏ ارسال تمامی محصولات رایگان تا باربری یا تیپاکس شهر شما رایگان میباشد


3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:
زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

ما همه تلاش خود را می‏‌کنیم تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال  و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نیست.

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:
از آنجا که فرش فرشینه یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل امکان‌پذیر نیست. مگز اینکه قبل از در موقع سفارش اعلان کرده باشید

خدمات پس از فروش

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید

پیشنهاد شگفت انگیز

1- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران می‌‏توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

2-آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ:

طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

3- آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ:

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، ما تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی نداریم و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

4-اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پاسخ:

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.


قیمت

1- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:

بله ، شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید.

3- آیا قیمت‌‏های شما نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:

سیاست قیمت‏ گذاری در سایت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید برای مشتریان به صرفه است. سیاست قیمت‌ گذاری منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه کالا کالا از قبیل “کالا بن” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

نحوه فعالیت 

1- آیا شما در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ:

ما در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش نداریم.  لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@afarshinehkashan.ir به ما اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر  در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنهاباید به وب سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

Visits: 71